If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Днес цял ден карах на клима из града и в центъра - стрелката не мръдна от 90. Не се сетих да спра климатика да видя дали пак ще скочи и дали той има нещо общо. А не беше много хладно днес преди няколко дни без климатик среклата беше постоянно на 100.
Днес цял ден карах на клима из града и в центъра - стрелката не мръдна от 90. Не се сетих да спра климатика да видя дали пак ще скочи и дали той има нещо общо. А не беше много хладно днес преди няколко дни без климатик среклата беше постоянно на 100.
На клима и аз нямам проблем, но тогава перката си върти заеади климатика и охлажда.
Абе има някаква хава с тая 1-ва степен. От седмица с или без клима ми държи на 90, а си беше жега навънка. Супер странно и определено нещо се случва. Аз залагам на някаква хлабава връзка. Само някой да дойде да я намери де е
Аз мойта мисля да я вкарвам в бокса и да се отстрани този проблем, така с хвърлянето на бобец нищо не правим. Резистор смених, релета и пак същото си е... като мине 92-93г някъде ми цъка релето, но перката не завърта.
Аз мойта мисля да я вкарвам в бокса и да се отстрани този проблем, така с хвърлянето на бобец нищо не правим. Резистор смених, релета и пак същото си е... като мине 92-93г някъде ми цъка релето, но перката не завърта.
Всички само питат и като оправят аварията, пазят тайна
Аз имам същият проблем, днес при случайно тестване с лаптопа стана точно така.
На програмата FiatECUScan тест1 цъква релето и след 1 сек завърта. На тест2 цъква релето, но не завърта. Направих си пробата да изкарам резистора и направих пак проба и същата работа както и с него ... може би той не работи.
Сега ще огледам насам натам ...
Имам колата от 4 години и загря само веднъж на шипка с пуснат климатик ... и мисля, че веднъж на карандила. Явно другата степен е за по екстремни баири
# Малко по късно след ремонта:
Свалих съпротивлението и изчистих крачетата с малко шкурка до блясване на бронза т.е. свалих и нанесеното покритие "не е нужно".
Почистих клемите както на резистора, така и на буксите на колата и открих, че едната обувка в буксата беше разширена и ако не е закопчалката на буксата би се извадила лесно. Затегнах малко клемичките в буксите монтирах направих отново тестовете и първият момент :цък релето и нищо, но се чуваше лек звук, поглеждам перката спира да се върти. Отново тест, но я гледах и работи. Първата степен е много тиха и ако не се гледа перката, може да не се разбере, че работи:.
При мен проблема е бил в клемите и връзката с резистора. Винаги ми се е вкл. на 2-та по- бърза степен, а аз съм мислил че е нормално така ... ПС: в диагностичната програма, първа и втора степен действително са обърнати, но не е болка.
Все още не съм я вкарвал в сервиза да я погледнат, защото не я карах известно време. Иначе вчера сменихме термостата и датчика с нов. И реших да провериме отново тази първа степен.
Проверихме релето и работи, след това резистора (чисто нов е) и ток до него достига. На пръв поглед всичко изглежда нормално и не би трябвало да има проблеми, клемите са почистени с нови кабелни обувки и т.н. Някой да има някаква идея и да сподели? И интересува ме като махна резистора и допра 2та кабела трябва ли да тръгне перката? защото при мен не тръгва.
Все още не съм я вкарвал в сервиза да я погледнат, защото не я карах известно време. Иначе вчера сменихме термостата и датчика с нов. И реших да провериме отново тази първа степен.
Проверихме релето и работи, след това резистора (чисто нов е) и ток до него достига. На пръв поглед всичко изглежда нормално и не би трябвало да има проблеми, клемите са почистени с нови кабелни обувки и т.н. Някой да има някаква идея и да сподели? И интересува ме като махна резистора и допра 2та кабела трябва ли да тръгне перката? защото при мен не тръгва.
я закачи един мултицет. едната сонда на минус на акумулатора , другата на входа на резистора-този който идва от релето. палиш колата и като загрее достатъчно, трябва да дойде напрежение. пиши идва ли и каква е стойността.
я закачи един мултицет. едната сонда на минус на акумулатора , другата на входа на резистора-този който идва от релето. палиш колата и като загрее достатъчно, трябва да дойде напрежение. пиши идва ли и каква е стойността.
Това го мерих и идва напрежение, но ще те излъжа точно какво беше. Нещо от сорта на 12волта ако не се лъжа.
Comment